Przejdź do treści strony
Data publikacji: 07.03.2017

Aplikacja ŚKUP NFC


Kolejne udogodnienie w systemie ŚKUP! Pasażerowie wykonujący transakcje przez Portal Klienta będą mogli zaktualizować swoje karty ŚKUP nie wychodząc z domu. Aby to wykonać, wystarczy zainstalować na swoim smartfonie nową aplikację ŚKUP NFC.


Dzięki aplikacji pasażerowie będą mogli zaktualizować bilety na swojej karcie już po ok. 20-30 minutach od dokonania płatności za pomocą Portalu Klienta, a w przypadku zasilenia e-portmonetki po upływie ok. godziny. Aplikacja jest prosta w użyciu, wystarczy przyłożyć kartę ŚKUP do tylnej ściany telefonu, a oprogramowanie zrobi za nas resztę. Dzięki temu rozwiązaniu proces zakupu biletów będzie szybszy i prostszy.

Obecnie aplikacja dostępna jest na wszystkich urządzeniach mobilnych z obsługą NFC z zainstalowanym oprogramowaniem Android 4.4.2 lub nowszym.

 

Aby skorzystać z aplikacji należy:

1.       Zainstalować aplikację ŚKUP NFC (za pomocą sklepu play)

2.       Wykonać operację na Portalu Klienta ŚKUP (kupić bilet lub doładować e-portmonetkę).

3.       Odczekać 20-30 minut (w przypadku zasilenia e-portmonetki - ok. godziny).

4.       Zalogować się korzystając z numeru swojej karty ŚKUP oraz hasła karty (analogicznie jak do logowania do Portalu ŚKUP).

5.       Przyłożyć kartę ŚKUP do tylnej ściany urządzenia mobilnego / smartfona i poczekać na pojawienie się komunikatu o zakończeniu aktualizacji danych.

W sklepie umieszczona została wersja 1.0 (tzw. wersja beta), wszelkie zmiany oraz modyfikacje będą wprowadzane na bieżąco. W związku z uruchomioną wersją pilotażową wszelkiego rodzaju problemy z działaniem prosimy zgłaszać bezpośrednio do KZK GOP.

 

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję