Przejdź do treści strony
Data publikacji: 21.04.2017

Informacja dla Pasażerów


Informujemy, że aktualnie użytkownicy mogą sprawdzić stan karty ŚKUP we wszystkich stacjonarnych Punktach Obsługi Pasażera, Punktach Obsługi Klienta, Stacjonarnych Automatach Doładowania, 800 kioskach oznaczonych logo ŚKUP oraz czytnikach umieszczonych w pojazdach KZK GOP. Obecnie usługa jest niedostępna za pomocą infolinii. Wskutek usterki nie ma możliwości zalogowania się przez połączenie telefoniczne na indywidualne konto. Aktualnie trwają prace mające na celu usunięcie awarii. O naprawie poinformujemy bezzwłocznie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.


Listy wszystkich punktów stacjonarnych można znaleźć pod następującymi adresami:

 

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję