Przejdź do treści strony
Data publikacji: 06.05.2013

Punkty Obsługi Pasażera KZK GOP


Zapraszamy do naszych Punktów Obsługi Pasażera, które znajdują się w sześciu miastach aglomeracji: Katowicach, Sosnowcu, Gliwicach, Bytomiu, Chorzowie i Piekarach Śląskich. Punkty prowadzą obsługę karty ŚKUP, w ciągłej sprzedaży znajdują się tam również bilety papierowe. Ponadto można w nich uzyskać informację o połączeniach komunikacji miejskiej, złożyć skargę lub wniosek, a jeśli zajdzie taka potrzeba, uiścić również nałożoną opłatę dodatkową.


Pracownicy Punktów Obsługi Pasażera udzielają pełnej informacji o połączeniach i rozkładach jazdy. W zakresie Śląskiej Karty Usług Publicznych w punktach obsługi pasażera można doładować kartę ŚKUP, kodować na niej bilety elektroniczne, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP. W każdym punkcie pasażerowie mogą kupić wszystkie rodzaje biletów emitowane przez KZK GOP. Przyjmowane są wszelkie uwagi, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej KZK GOP oraz odwołania od nałożonych opłat dodatkowych. Pasażerowie, którzy otrzymali protokół-wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej z powodu nieposiadania przy sobie podczas kontroli biletu okresowego imiennego, bądź dokumentu poświadczającego uprawnienie do przejazdu ulgowego albo bezpłatnego, mogą załatwić wszystkie formalności na miejscu. Po przedłożeniu zakupionego wcześniej biletu imiennego lub wymaganego dokumentu i pokryciu opłaty manipulacyjnej, opłata dodatkowa jest anulowana. Pasażerowie, którym została wystawiona opłata dodatkowa, mogą ją również uiścić w kasie Punktu

Obsługi Pasażera. W punkcie można otrzymać wybrane wydawnictwa KZK GOP, np. plan linii komunikacyjnych czy gazetę „Szlaki". Powyższe funkcje są realizowane również w siedzibie Biura KZK GOP na ul. Barbary 21a w Katowicach.

 

Adresy Punktów Obsługi Pasażera:

  • Katowice, pl. W. Szewczyka 2 (dworzec kolejowy)

  • Katowice, ul. Pocztowa 10

  • Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż przy dworcu)

  • Gliwice, pl. Piastów 2

  • Bytom, pl. M. Wolskiego (dworzec autobusowy)

  • Chorzów, Rynek 8/1

  • Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

Punkty Obsługi Pasażera są czynne w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00 (punkt w Katowicach na Dworcu do 15:00).

 

Co załatwisz w Punkcie Obsługi Pasażera (POP)

Sprzedaż niespersonalizowanej karty ŚKUP

Blokowanie karty

Doładowanie karty

Sprzedaż biletów okresowych (elektronicznych)

Sprzedaż wszystkich rodzajów dostępnych w taryfie KZK GOP biletów papierowych

Przyjmowanie reklamacji związanych z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej

Uzyskanie kompleksowej informacji na temat funkcjonowania komunikacji miejskiej

Uzyskanie informacji na temat działania Śląskiej Karty Usług Publicznych

Przyjmowanie skarg, wniosków i zażaleń dotyczących komunikacji miejskiej, nałożonych opłat dodatkowych itp.

Wpłacanie nałożonych opłat dodatkowych

Kodowanie ulg na karcie

Generowanie bilingu

Dokonywanie zwrotów biletów elektronicznych

Możliwość zapłaty kartą płatniczą za bilety elektroniczne

Więcej informacji o Punktach Obsługi Pasażera znajdziesz tutaj.

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję