Przejdź do treści strony
Data publikacji: 28.09.2016

Uwaga Pasażerowie!


Osoby planujące zakup biletu na Portalu Klienta informujemy, że czas potrzebny na aktywację biletu na przełomie każdego miesiąca może ulec wydłużeniu.


Minimalnie wynosi on 3 godziny, licząc od czasu dokonania płatności, jednakże na przełomie miesięcy, ze względu na bardzo dużą liczbę transakcji, proces ten może trwać dłużej. Zachęcamy, aby kupić bilet na Portalu Klienta kilka dni wcześniej. Jednocześnie informujemy, że bilety kupować można bez opóźnień w punktach stacjonarnych (800 kiosków, automaty doładowań SAD, placówki POP i POK). Równolegle trwają prace optymalizacyjne realizowane przez Wykonawcę systemu, które powinny usprawnić kupowanie biletów na Portalu Klienta.

 

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję