Przejdź do treści strony

Informacje Biura Prasowego


Prace remontowe w dwóch Punktach Obsługi Klienta

Data publikacji: 17.01.2017

W piątek i sobotę (20 i 21 stycznia) Punkt Obsługi Klienta w Chorzowie (ul. 11 Listopada 42) będzie nieczynny. Tydzień później (27 i 28 stycznia) zamknięty będzie POK zlokalizowany przy ul. Katowickiej 75 (Auchan) w Mysłowicach.

Uwaga Pasażerowie!

Data publikacji: 28.09.2016

Osoby planujące zakup biletu na Portalu Klienta informujemy, że czas potrzebny na aktywację biletu na przełomie każdego miesiąca może ulec wydłużeniu.

Kolejom Śląskim nieco bliżej do ŚKUP

Data publikacji: 09.09.2016

Koleje Śląskie podpisały z KZK GOP porozumienie będące dwustronną deklaracją chęci współpracy, której celem jest przystąpienie śląskiego przewoźnika kolejowego do projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych.

Odbiór kart ŚKUP

Data publikacji: 02.06.2016

Zachęcamy do zapoznania się z opublikowaną poniżej listą Punktów Obsługi Klienta, która posegregowana została w kolejności od tych, w których wydano największą liczbę kart, po punkty, które odnotowują najmniejsze obciążenie (lista wydanych kart w czwartek 5 stycznia).

Nowy Punkt Obsługi Klienta w Tarnowskich Górach

Data publikacji: 23.08.2016

Czterdziesty pierwszy POK mieści się w budynku dworca autobusowego (ul. Pokoju 1, Tarnowskie Góry; obok Biura Obsługi Pasażera). Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 18.00, w soboty w godz. 9.00 - 15.00.

Opóźnienie w dostawie kart ŚKUP

Data publikacji: 31.08.2016

W związku z wiadomością przekazaną przez mBank, który jest wydawcą karty ŚKUP, informujemy, że karty zamówione w dniu wczorajszym (30.08) z dostawą do niżej wymienionych Punktów Obsługi Klienta zostały przesłane z opóźnieniem. Karty będzie można odbierać najwcześniej od dnia 1 września ...

Dwa stanowiska w POK-u przy ul. Kościuszki w Katowicach

Data publikacji: 26.08.2016

Informujemy, że z dniem 26 sierpnia zostało uruchomione drugie stanowisko do obsługi klientów ŚKUP w Punkcie Obsługi Klienta w Katowicach przy ul. Kościuszki 23 (SK Bank).

Wydłużenie czasu pracy wybranych POK-ów

Data publikacji: 08.06.2016

Informujemy, że na okres najbliższych tygodni w dni robocze wydłużone zostały godziny pracy wybranych Punktów Obsługi Klienta.

Jak zamówić kartę ŚKUP

Data publikacji: 25.05.2016

Osoby zainteresowane wyrobieniem spersonalizowanej karty ŚKUP informujemy, że wnioski można składać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażera i Punktach Obsługi Klienta, a także w formie elektronicznej przez Portal Klienta.

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję