Przejdź do treści strony

Informacje Biura Prasowego


Zakup biletów a zasilenie karty

Data publikacji: 16.09.2016

Śląska Karta Usług Publicznych to wielofunkcyjne urządzenie, które może służyć zarówno jako elektroniczna portmonetka, jak i elektroniczny nośnik biletów. Dzięki tym dwóm funkcjom, pasażerowie mogą korzystać z karty według własnych preferencji.

Godziny otwarcia Punktów Obsługi Pasażera w soboty

Data publikacji: 30.08.2017

Od 2 września (sobota) Punkty Obsługi Pasażera będą otwarte w soboty w godzinach 09:00 - 14:00, za wyjątkiem siedziby biura KZK GOP (nieczynny w soboty).

Zmiana lokalizacji POK-u w Siemianowicach Śląskich

Data publikacji: 15.05.2017

W dniu 23 maja (wtorek) nastąpi zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta w Siemianowicach Śląskich. POK w dotychczasowym miejscu (ul. Powstańców 22) będzie pracował do 22 maja (poniedziałek) w standardowych godzinach. W nowej lokalizacji (ul. Jana Pawła II 11) rozpocznie pracę od 23 maja.

Zmiana lokalizacji POK-u w Sosnowcu

Data publikacji: 26.04.2017

W dniu 8 maja (poniedziałek) nastąpi zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta w Sosnowcu. POK w dotychczasowym miejscu (ul. Warszawska 3) będzie pracował do 6 maja (sobota) w standardowych godzinach. W nowej lokalizacji (ul. Targowa 12) rozpocznie pracę od 8 maja.

Nowy Punkt Obsługi Pasażera w Piekarach Śląskich

Data publikacji: 25.04.2017

Zapraszamy do nowego Punktu Obsługi Pasażera w Piekarach Śląskich. Ósmy POP zlokalizowany jest w Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym (dworzec autobusowy, ul. Papieża Jana Pawła II 46). W dniu 9 maja prezydent Sława Umińska-Duraj i przewodniczący zarządu KZK GOP Roman Urbańczyk spotkali się w ...

Kolejom Śląskim nieco bliżej do ŚKUP

Data publikacji: 09.09.2016

Koleje Śląskie podpisały z KZK GOP porozumienie będące dwustronną deklaracją chęci współpracy, której celem jest przystąpienie śląskiego przewoźnika kolejowego do projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych.

Odbiór kart ŚKUP

Data publikacji: 02.06.2016

Zachęcamy do zapoznania się z opublikowaną poniżej listą Punktów Obsługi Klienta, która posegregowana została w kolejności od tych, w których wydano największą liczbę kart, po punkty, które odnotowują najmniejsze obciążenie (lista wydanych kart w czwartek 26 stycznia).

Jak zamówić kartę ŚKUP

Data publikacji: 25.05.2016

Osoby zainteresowane wyrobieniem spersonalizowanej karty ŚKUP informujemy, że wnioski można składać we wszystkich Punktach Obsługi Pasażera i Punktach Obsługi Klienta, a także w formie elektronicznej przez Portal Klienta.

Zakup biletów elektronicznych

Data publikacji: 09.05.2016

Przypominamy, że wszystkie bilety elektroniczne na kartę ŚKUP można kupować w 800 punktach sprzedaży, 109 automatach biletowych, w Punktach Obsługi Pasażera oraz przez internet.

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję