Przejdź do treści strony
Data publikacji: 01.10.2013

moBILET


Od 1 września 2010 roku działa w KZK GOP usługa umożliwiająca zakup biletów jednorazowych poprzez telefon komórkowy. Zakupu można dokonać za pomocą aplikacji moBILET.


By móc skorzystać z tej możliwości wystarczy posiadać telefon komórkowy, który wyposażony jest w dostęp do Internetu poprzez GPRS (płatny pakietowy przesył danych w zależności od operatora i posiadanej taryfy) lub WI-FI (darmowy dostęp); aparat musi obsługiwać programy Java lub być wyposażony w system Android, iOS lub Windows Phone

Rejestracja w moBILET

Zarejestrować się można na trzy sposoby:

  • podając swój numer telefonu na stronie www.mobilet.pl w okienku WYPRÓBUJ, a następnie uzupełniając swój adres e-mail i ustalając hasło
  • wysyłając SMS pod numer 7055 o treści „MOBILET" (koszt SMS 0,50zł + 23% VAT). Po zweryfikowaniu numeru, zostanie przesłana wiadomość SMS, z nadaną nazwą użytkownika, hasłem tymczasowym oraz linkiem do zainstalowania aplikacji
  • pobierając aplikację ze sklepu dla danego systemu operacyjnego (dotyczy Androida, iOS i Windows Phone)

Zasilenie konta moBILET

Do wyboru są dwie formy zasilenia Konta moBILET: ekspresowe oraz standardowe.

  • Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem Agenta rozliczeniowego i jest dostępne bezpośrednio przez stronę www.mobilet.pl lub w Portalu Użytkownika. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast (przybliżone czasy realizacji w zależności od banku znajdziesz tutaj).
  • Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika - zakładka „Zasilenie konta".

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów płatności oraz rozliczeń znajdują się na www.mobilet.pl/pytania

Kontrola biletów

Bilet elektroniczny należy skasować bezpośrednio po ruszeniu pojazdu i uruchomieniu aplikacji. Zamknięcie aplikacji następuje w menu Skasuj bilet po 30, a następnie po 15 sekundach.

Jeżeli aplikacja zamknie się automatycznie, wówczas po ponownym jej uruchomieniu wyświetli się ekran startowy z napisem Opóźniony start.  Jeżeli aplikacja zamknie się 4 razy z rzędu, tak jak opisano powyżej, konto zostanie zablokowane. Aby je odblokować, trzeba zadzwonić na infolinię.

Czas zakupu i ważności biletu pobierany jest zdalnie przez aplikację z serwera. Godzina ustawiona w telefonie nie ma znaczenia (tak samo jak w przypadku biletów papierowych, gdzie o ważności biletu decyduje czas drukowany przez kasownik) .

Podczas kontroli biletów kontrolerowi należy pokazać telefon komórkowy - kontroler oceni ważność biletu odczytując wszystkie informacje i zabezpieczenia.

 

Za pomocą telefonu można kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych:

- za 3,20 zł (1,60 zł ulgowy) uprawniający do przejazdu przez teren jednego miasta (gminy) lub przez 15 minut niezależnie od przekraczanych granic miast i dokonywanych przesiadek;

- za 3,80 zł (1,90 zł ulgowy) uprawniający do przejazdu przez teren dwóch miast (gmin) lub przez 30 minut niezależnie od przekraczanych granic miast i dokonywanych przesiadek;

- za 4,80 zł (2,40 zł ulgowy) uprawniający do przejazdu do końca trasy niezależnie od ilości miast (gmin) lub przez 60 minut niezależnie od przekraczanych granic miast i dokonywanych przesiadek.

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję