Przejdź do treści strony
Data publikacji: 17.09.2014

Pasażerowie na plakatach


Codziennie pojazdami KZK GOP przemieszczają się tysiące osób. Dojeżdżają do szkół, do pracy, na spotkania towarzyskie, zakupy, imprezy, koncerty… Bo komunikacja to nie tylko transport, ale również interakcje między ludźmi… Przypominać o tym będzie kolejna akcja KZK GOP, podczas której na citilightach będzie można zobaczyć pasażerów na co dzień korzystających z komunikacji miejskiej.


We wrześniu przypada Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu, Dzień bez Samochodu oraz Dzień Kontrolera. Z tej okazji corocznie KZK GOP organizuje szereg działań promujących komunikację oraz przybliżających pasażerom trudny zawód kontrolera biletów. Po ubiegłorocznej akcji pokazującej kontrolerów przy ich codziennych, prywatnych zajęciach, w tym roku, w akcji udział wezmą pasażerowie.

Jacy są więc pasażerowie KZK GOP?

Na to pytanie szukaliśmy odpowiedzi podczas konkursu ogłoszonego wiosną. Zachęcaliśmy do przysyłania swoich zdjęć –wyłonieni laureaci zostali bohaterami kolejnej kampanii wizerunkowej Związku. Nadesłane na konkurs fotografie mogły być zdjęciami indywidualnymi, zachęcaliśmy również do przysyłania zgłoszeń z osobami towarzyszącymi znajomymi, rodziną. Do zabawy zaprosiliśmy wszystkich pasażerów, bez żadnych ograniczeń. Ostatecznie na konkurs wpłynęło prawie dwieście zgłoszeń. Spośród nich jury wyłoniło czterdzieści, których bohaterowie wzięli udział w kolejnej rundzie – castingu.

Podkreślić trzeba, że na każdym z etapów konkursu komisja miała wyjątkowo trudny wybór, jednak narzucone ograniczenia nie pozwoliły na wybór większej liczby osób. Po pierwszym etapie odbyły się trwające trzy dni zdjęcia próbne. Ostatecznie zdecydowano się na wyłonienie finalistów, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Kogo można spotkać w autobusach i tramwajach? Jak się okazało podczas konkursu ogłoszonego wiosną, to otwarci, sympatyczni i ciekawi ludzie, a jej rezultaty można oglądać m.in. na kilkudziesięciu citilightach w miastach aglomeracji. Znalazło się na nich piętnaścioro osób - od trzylatki do osób ponadsiedemdziesiącioletnich. W ramach akcji wydane zostały również kalendarze na przyszły rok, które jak co roku będzie można wygrać podczas organizowanych przez Związek akcji.

Poprzez tę kampanię KZK GOP chce przypomnieć, że komunikacja nie oznacza wyłącznie transportu. W autobusach i tramwajach codziennie dochodzi do interakcji międzyludzkich - w pojazdach KZK GOP codziennie odbywa się ponad 700 tys. przejazdów, natomiast wszystkie działania Związku skierowane są na realizację potrzeb wszystkich pasażerów.

Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.

Akceptuję