Logotyp jest najważniejszym elementem systemu identyfikacji wizualnej. Nie może być w żaden sposób modyfikowany ani zmieniany, poza wariantami opisanymi poniżej. Zaleca się używać wersję podstawową logotypu. Wersja logotypu z hasłem jest podstawowym elementem strategii wizerunkowej firmy i zaleca się jego stosowanie na wszelkiego rodzaju materiałach promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych. Nie wolno zmieniać czcionki, kolorystyki ani formy hasła. Należy zachowywać jego właściwe proporcje względem logotypu. Dopuszczalne jest umieszczenie hasła w innych częściach projektów. W niektórych sytuacjach może zachodzić konieczność stosowania logotypu wraz z bezpośrednio przypisaną pełną nazwą firmy. W przypadkach, gdzie nie jest to konieczne, zaleca się stosowanie logotypu w wersji podstawowej lub z hasłem, tak aby pełna nazwa nie znajdowała się w jego bezpośrednim otoczeniu, czyli polu ochronnym.
Ten serwis używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki zmień jej ustawienia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza akceptację stosowania plików cookies.
Informacja o plikach cookies.